glad midsommar

godmorgon allihopa och glad midsommar! har inte fått så mycket sömn alls i natt. har hostat så himla mycket bara för att jag ligger ned, ganska jobbigt faktist :/ konstiga är att jag minns inte om jag har somnat till lite eller inte :S aja har fått sova nu på morgonen iallafall. fick min medicin vid halv 8 sen har jag sovit lite halvt tills nu. och nu är det medicin dax igen.

vad har alla för planer idag då på Midsommar Afton? ja jag skulle ha åkt hem till Alex ikväll och firat med massa vänner. men tyvärr blir det inte så :( är fortfarande jätte rasslig.. så jag kommer vara hemma och ta det lugnt med mamma och pappa. vilket inte gör mig så himla mycket, det är skönt att vara hemma.

Morgondagen då? Tror att det blir dragkampen på förmiddagen om jag orkar med det. Sen blir det hem och grilla och syster skulle nog komma hit också tror jag. sen får jag se hur det blir. har planerat att jag ska till björklinge och vara med sikkan och c:o  björkis.. men får la se, kanske blir hemma..

Söndag: LÄNGTAR!!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0