onsdags jobbande

började jobba vid 07.30 imorse. åkte med mamma in till bälibge där jag träffa på chefen sen for vi vidare in mot den stora staden. jobbet har gått bra hela dagen idag. vid lunch åkte vi till statiol och satte oss på gräsmatten på en filt och hade en härlig lunch och drack kaffe, verkligen skönt! och lyx enlig mig. slutade jobba vid 18.00 idag. åkte med pappa hem från bälinge och när jag kom hem fick jag se att syster är här :) vi har suttit och ätit middag ute på altanen hela familjen och pratat massor, super mysig. inte ofta alls vi äter alla nu eftersom syster inte bor hemma.

just nu sitter jag i badkaret med datorn och bara tar det lugnt. så himla skönt att kunna varva ner för första gången idag. ska duscha ur håret och göra en scrub på hela kroppen :)

morgondagens planer: Lillebror och jag ska åka in till syster med bussen. hjälpa henne och tvätta m.m efter de ska vi äta lite lunch någonstans sen ska vi åka ut till thúns :) super mysigt!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0