SM i Finspång

Dagen har varit kanon bra. Jag, pappa och lillebror åkte och hämtade upp lill-gurra vid 08.30 tiden i bälinge, sen for vi vidare till Finspång. jag´sov nästan hela bilresan dit vilket jag tycker var väldigt skönt. för har bara sovit 1 timme i natt. väl framme i Finspång skulle MX2 precis börja köra sitt första heat. Efter deras heat var de MX1 Open som kusin kör i. mackan tog hem segern i båda heaten idag, mycket bra kört! Måste även säga att Filip Bengtsson körde grymt idag, grattis till er båda! Sov hela vägen hem också, vaknade en gång av att pappa satt och svor på trafiken, haha. Men nu är jag iallafall hemma. ligger i min soffa och ska snart gå in i badet.

MX1 Open

  
  

Prisutdelning MX2



Prisutdelning MX1 Open


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0