tillbaka igen

har ite skrivit i bloggen på två dagar men har haft fullt upp med saker att göra. i tisdags var vi ute hos maria på picknick. det var verkligen jätte mysigt. Mathias och sigrid var med ut och Peivä kom också. De var våran klass, ettorna och treorna :D emma var också med! vi grillade, fikade, solade, badade och gjorde kransar och bakade :) hur mysigt som hellst. kommer verkligen sakna 3orna :(

igår hade vi skolavslutning på morgonen. efter vi hade sjungit lite så gick vi till respektive klasser och fick våra betyg. är ganska nöjd med mina, men ska verkligen satsa mer på skolan. efter fick maria, sigrid och mathias en avslutnings present av mig, linda och ellentin. gaaah kommer sakna alla under sommaren! och kommer saknsa mathias sen eftersom han flyttar ner till fyrislunds delen, buhu*

efter avslutningen åkte jag, ellen, linda och ida ner på årummet och fikade. Vi satt och pratade massa och hade jätte trevligt. kul att de funkar igen. vi sprang lite på stan sen efter. jag fick med mig vanlistrumpbyxor hem och ett basic linne :) ar fått hem en del av grejerna från H&M också. jobbade på kvälen en stund med och de gick kanon bra.

dagens planer: ta de lugnt under dagen och åka på lillebrors avslutning på kvällen

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0