efter 2 timmar..

satt inne i badrummet i kanske 2 timmar om inte mer. duschade och massa annat. kände inte för att gå ut där ifrån så. ska bosätta mig där oftare. hade datorn med mig och fixade naglarna också. men nu ligger jag i sängen och bara tänker alldeles för mycket. så ska kanske kolla på film istället. men då återstår ett problem, vilken? har typ sett dom flesta. men men, får la bli någon favvorit i repris. önskar bara jag hade lite sällskap. men inget man kan göra åt saken. kanske får trevligt sms sällskap eller msn sällskap. får hoppas på de.

imorgon är det praktik. mår inte riktigt bra än egentligen. men orkar inte bry mig. åker till praktiken iallafall för där trivs jag :) få se vad som händer där imorgon, om det är mycket att göra, mycket folk som kommer kanske. får hoppas på de. full rulle :)    (men inte för full tack)


juste, på fredag ska jag på teater med ellentin om jag inte har sagt de. vi ska se En midsommarnatts drömm. Ellen och jag har skaffat årskort på stadsteatern så de kommer nog bli en heel del teater nu i ett år fram över. men kul. får umgås med ellen så det är ju ingen fara. alltid lika mysigt och roligt tillsammans med henne. <3


det här får faktist bli mitt sista inlägg för idag. om jag inte slänger in något senare. annars... godnatt.

fred och kärlek

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0