hej jag har tråkigt och vet inte ad jag ska skriva för rubtik

jaha vad ska man hitta på idag då? har inga planer alls faktist. kanske sitter hemma och bara degar och nördar mig? ska iallafall färga håret sen . ska även hämta ut min klänning som ligger inne på poste, yes! vilken färg ska man färga då.. röd? blond? svart? brunt? blått kanske? beslutsångest som vanlgt -.-   men jag vill hitta på något faktist. ROGER VART ÄR DU?? O.o

praktiken går bra förresten. allting flyter på och jag lär mig mer och mer för varje dag som går. tycker det är roligare att vara ute på praktik än i skolan. vist i skolan får jag ju vara med flickorna, men trivs så bra på Gullvivan! Hoppas verkligen sommarjobb blir av . vilket de lutar åt får jag hoppas :) 

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0