helt galen, galen i dig.

nu är jag hemma. har varit hemma sen 4 men iallafall. ville inte åka från markus, hade så mysigt. var jobbigt att åka faktist och de kände jag när jag satte mig i bilen :( men får hoppas att vi träffas snart igen. massor av kärlek till honom. han får mig verkigen att må så himla bra. kär och lycklig.

ska snart ta ett varmt bad och kolla på film hade jag tänkt. men vet inte riktigt vilken än. känns som att man har sett dom flesta filmerna :S längtar tills nya twiliht kommer ut och sex and the city 2. galet vad jag längtar.

imorgon är de skola och sen senare jobbar jag. är helt matt i kroppen. är trött typ hela tiden, vet inte vcarför- börjar bli sjuk igen kanske?

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0