i just wanna know

dagen har varit bra men stressig. först hade jag praktik. och efter den åkte jag ner på stan då det var tänkt att pappa skulle hämta upp mig, men så blev det icke. chefen ringde och jag jobbade istället. sen var det möte direkt efter. vi firade Line som fyllt 25 också, grattis till henne! sen tåg jag tåget hem till markus.

och nu sitter jag här och pratar med min underbara ellentin och knasbollen petter. VÄLLDIGT roande :D hahha.

såhär ser det ut då jag och ellentin pratar just nu:

Ellen | bara din havreboll gumman säger:

om man ska mista oskulden varför inte göra det med världens snyggaste män?

hahah japp efteråt

jag vill sova i hela min säng

jennytuvesson : all makt åt tengil vår befriare! säger:

 

hahahha skööön xD

Ellen | bara din havreboll gumman säger:

ja men hallå?

jennytuvesson : all makt åt tengil vår befriare! säger:

ja hallå de är jenny du pratar med vem är det jag talar med?jag ser lite dåligt så hör inte vad du säger

Ellen | bara din havreboll gumman säger:

hahahahahahaah

måste du prata så mycket jag får skavsår på knäna


älskar den tjejen! nu ska jag snart duscha sen sova. godnatt!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0