If today was your last day.

har ingen bra dag idag. de känns inte speciellt bra iallafall..morgonen var jätte konstig, vaknade med samma huvudvärk som jag somnade med också. Bussen var jätte sen imorse så kom för sent till stationen, alla anslutningsbussar hade gått. så gik in och satte mig på bänkarna och väntade på ellentin (som kom med sovmorgonbussen eftersom hon försovit sig) efter en stund kom filip och gjorde mig sällskap. och de tackar jag för. behövde de. han gav mig verkligen ett gott skratt :)  efter ett tag kom emelie. vi gick sedan till stadshuset där ellentin skulle gå av sen ta buss 13 till skolan. även den bussen var sen. vi hann vara med ungefär i 15min på svenskan. men mattias blev inte så arg som tur var.

nu sitter jag hemma hos markus. funderar på att gå och lägga mig faktist.. mår som sagt inte bra. men i hans närhet känns det iallafall bättre, det gör de alltid. finns inte någon människa i hela världen som kan få mig att må så bra som han gör. vad skulle jag göra utan honom? Igår var det 1 månad sen han bkev min. känns som längre men ändå inte. är så glad att jag kan säga att han är min, för det är han ju. er all min kärlek till honom. han är den bästa <3


hade inte tänk skriva så mycket mer just nu. ikväll blir jag och lillebror ensamma hemma. mamma och pappa ska på möte med vägföreningen. tur att lillebror vill vara hemma och göra mig sällskap eftersom jag är så tusans mörkrädd..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0