jag vill inte ha mera snö, tack?

Nu sitter jag hemma hos Markus och väntar på att han ska komma hem, vilket han lär göra när som hellst hoppas jag på. har varit på stan och träffat sinnan, de var väldigt kul att träffa honom. vi har inte setts på ett bra tag. ska träffa honom snart igen :)

jag vill inte ha mer snö. det bara snöar hela tiden. blir bara irreterad när de blåser upp i annsiktet. så snälla. hur länge till ska det snöa? jag är ganska nöjd med snön nu så den får gärna smälta bort :) vilket det tyvärr känns som att den inte kommer göra på ett tag -.-

har lovat att hjälpa Jessica med att göra en helt ny blogg design till henne. får se vad jag hittar på att göra :)



Kommentarer
Postat av: jessica

Tack för länkningen:)Bloggen kommer nog bli jätte fin:)

2010-03-02 @ 17:33:04
URL: http://jeesiica.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0