kort om dagen.

hej allihopa. hade ganska svårt att ta mig upp ur sängen imorse. mådde riktigt dåligt. men gick upp och åkte till skolan iallafall. först på morgonen hade vi Svenska B. först så satt vi i en ring (lite dagis style) och läste nå påstående typ på lappar. och så skulle vi antingen hålla med eller inte och sedan disskutera varför. Efter de fick vi en uppgift om att hålla ett "föredrag" om något som vi var för. vi fick 40min på oss att förbereda. jag pratade om att man borde sänka åldern för att handla på systemet, fick ett VG :)
 
efter de hade vi lunch och sedan hade vi Samhällskunskap. varken ellentin eller jag orkade jobba typ. så vi satt och nördare oss lite med hennes kamera :) hon ska skicka bilderna till mig imorgon och då kommer dom upp här.

efter skolan tog vi bussen ner på stan. vi gick omkring lite och kollade och prövade grejer, eller jag prövade. vi hade verkligen kul, det har vi alltid. trivs hur bra som hellst med min Ellentin. sen gick vi till kebab house, tvingades äta av ellentin. fick i mig mindre än en halv tallrik med ris och kebab och lite sallad.

fick följa med lite saker hem idag också:

- mallar för manikyr
- sjal
- linne
- bh
- kjol

just nu kollar jag på Grey´s anatomy och ska snart göra en manikyr. har förstärkt naglarna också med lite medel som jag köpte för ett tag sen, och det funkar verkligen. så de tipsar jag om. Ett från Mavala och ett från Depend.

 


Kommentarer
Postat av: Alexandresen

Jag är med i en veckans blogg. Skulle du vilja rösta på mig? =)

2010-03-01 @ 20:20:24
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0