Snabb Onsdag

är helt slut efter dagen. har varit ganska stresigt på praktiken i och med att lina fortfarande är sjuk :/ LINA VI SAKNAR DIG BLI FRISK NU! iallafall så har jag fixat lite med begravning idag, fick tårar i ögonen och lite så. de var litesmp jobbigt. sen ahr jag och marielle gjort lite beställningar och bud. har även vattnat allt u butiken och flyttat om lite. känndes som att dagen bara svischade förbi, den gick så himla snabbt! men jag antar att det var för att vi hade mycket att göra..

fick även med mig hem en skål idag också, väldigt fin! (bild kommer när jag orkar och har tid)

åkte ner på stan efter praktiken. hade tönkt att jag skulle sola men fastnade på stan när jag träffade sinnan, så solar imorgon istället. men fyndade lite på stan också. var in och pratade med pauline på gina också. jätte kul! hon tippsade om lite saker och vi små pratade.

fick med mig hem:
solglasögon
strumpbyxor
jeansleggins


får även hem min klänning om någon dag! (efterlängtad)

imorgon efter praktiken ska jag som sagt sola. sen ska jag hem till min älskade pojke som jag saknar dunder mycket, kommer även tillbringa natten där! ååg galet vad jag längtar .


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0