söndags mys

dagen har varit lugn. farfar, mats, danni och emil ko och fikade. kul att träffa farfar igen :) och dom andra såklart. sen har jag hjälpt lillebror med matte, badat och rivit igenom hela garderoben. sen efter vi ätit tog jag bussen in till stationen och sen tåget vidare till knivsta. trevligt var iallafall att jag träffade på mikaela på tåget. haha både hon jag jag sprang först för att i höll på att missa de. så vi hade mjölksyra i kapp på tåget :) haha. sen har jag suttit hemma hos markus nu och kollat på tv i kanske 1-2 timmar. och nu kom han hem (ÄNTLIGEN)

just nu sitter vi och lite andra och kollar på ballar av stål. har aldrig sett de förr men de är ganska roligt faktist :P orkar inte skriva så mycket mer just nu.

fred ut


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0