ta hand om mig själv time.

känner mig ganska effektiv. har hunnit med en hel del (enligt mig iallafall) jag har :

- färgat håret
- tagit ett varmt bubbelbad
- fixat annsiktet
- fixat naglarna
- rakat benen
- städat av i rummet

och nu sitter jag med en annsiktsmask. känns lite konstigt och så ser man ut som ett jysk också :) men vad gör de då. har inget bättre för mig så. sitter och funderar på vad jag ska göra ikväll. om jag kanske helt enkelt ska sitta hemma och kolla på tv eller något? får se vad som händer. men skille tro att det blir något sånt.

sitter och kollar igenom på lite hemsidor och funderar på om jag kanske ska beställa hem någoy. är bra sugen på det iallafall. man blir ju helt galen när man stter ch tittar runt och hittar alla underbara sommar kläder. vem vill inte ha sommar nu lixom? de är en bra början ute nu iallafall. solen skiner och snön smälter. great!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0