torsdags slit

har haft en jätte bra dag på praktiken. men det har varit en hel del att göra och kommer även att vara imorgon. har varit mycket med begravningar och bud/beställningar. vi fikade även lite och sånt. Fick också veta att Lina ska flytta hem till Dalarna, mycket tråkigt :( kommer att sakna henne.

nu sitter jag vid matbordet och har precis ätit. lyssnar på när mamma försöker hjälpa freddan med matte. fredde är helt ointresserad och mamma typ halvskriker för att han ska lyssna :P och jag sitter och skrattar som vanligt :)

lillebror drog ett skämt nyss också

lillebror: vet du varför bladlöss inte växer?
jag: nej?
lillebror: för dom har stannat i växten



ska snart gå in i duschen och sättta mig och lyssna på musik och duscha. kommer ha datorn med mig så kommer iallafall att skriva så..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0