work.

nu är jag hemma från jobbet. det gick riktigt bra idag faktist. kände mig motiverad när jag kom dit så allting flöt ju på. fick vänta sen i 20 min på pappa som kom från jobbet så skönt iallafall att man fick skjuts hem. så nu sitter jag i soffan och har ont i rumpan efter att ha halkat när jag gick ur bilen, inte nice alltså.

imorgon är det praktik, galet kul! hoppas det finns mycket roliga bud att göra då :) ska snart ställa mig i en varm dusch och kanske sova en stund. något jag fått efter jonsson tror jag, men det är ju så galet skönt ;)


sen tycker jag även att de kan skyndas på lite med tillståndet så jag kan få börja övningsköra. varför ska det gå så himla segt?! skynda på nu !! det är brottom!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0