det börjar närma sig.

11 dagar kvar
imorgon åker jag

ligger i sängen och myser. ska alldeles snart sova hade jag tänk. imorgon åker jag till gotland, tänk vad tiden har gått fort. ska verkligen bli skönt att komma bort ett tag och få en liten "mini-semester" få lämna alla bekymmer och problem hemma. lägga alla känslor åt sidan och skaffa nya minnen. Sen när jag kommer hem har jag ett prov som jag egentligen inte orkar tänka på ens. ska fortsätta plugga på de imorgon på båten och under helgen. Johan kommer typ strypa mig för att jag pluggar hos honom -.- men men det får han ta! haha.

sen helgen när jag kommit hem blir det grillning och mys med underbara männsiskor. de längtar jag verkligen till!

men nu ska jag sova. skriver ett inlägg imorgon innan jag åker.


Simma lugnt

Kommentarer
Postat av: Nellie

Hejhej! finfin blogg. Jo det är såhär att du har fixat en design till min blogg förut som var hur söt som helst. Och jag undrar om du kanske skulle kunna fixa en ny? <: Är i stort behov av ny design, min blogg ser förjävlig ut haha. Kram :)

2010-05-14 @ 11:50:02
URL: http://canycups.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0