FREDAG

tusan vad veckan har gått fort.. sitter just nu i köket och dricker massa tranbärsdricka, så himla gott. ska snart cykla iväg till bussen. har ju praktik så kan ta sovmorgon bussen då eftersom jag börjar runt halv 10 , mycket skönt :) hoppas de blir en bra dag idag. måste fixa klart med skoluppgiften på praktiken också.... de hade jag glömt bort -.-´ men men that´s life.

gårdagen gick jätte bra men det var tok mycket att göra. hade mycketatt göra med en begravning men omg vad bra reslutatet blev ! tårar i ögonen*

hur kommer dagen se ut i korta drag då:
-praktik
-ut och springa
-duscha
-äta
-sällskap (a)


skriver mer senare när jag kommer hem. har nog en hel del att skriva av mig om just då faktist.

Kommentarer
Postat av: Alexandresen

mysig dag:)

2010-05-07 @ 09:52:00
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0