jag står kvar

dagen började helt gråmulen. vad bara fukt i luften och inte en ända solstråle på himlen. hade praktik idag och de gick bra. Det var Marielle och jag som jobbade, Veronica var in ett tag också. Men på något sätt kändes det so att dagen gick otroligt segt. gjorde massa arrangeang idag, typ.. 54 lika kanske? lite segt men de gick på. Marielle och jag hade ett bra team-work så. Hon gick även och köpte glass till oss som vi mumsade på till "eftermidags-fika". Fick berömm idag om att jag var duktigt med kunder, hur kul som hellst att höra faktist :)

Sitter uta på altanen nu och väntar på att lillebror ska komma hem från fotbolls träningen så vi kan äta lite. Idag blir det köttfärsgratäng, mumsigt! mammas mat är den absolut godaste som finns tycker jag.

Imorgon: praktik som gäller. hoppas på bra väder så man kan sätta sig ute en stund. sen ska jag ut på en cyekltur hade jag tänkt faktist. och övningsköra

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0