kort fredag

fick sluta vid 3 idag på praktiken. Veronica tyckte att jag kunde gå tidigare. Idag skyltade jag utanför när vi öppnade och var med veronica på grollen och lite annat kul. har blivit bättre på att hjälpa kunder och har mer koll på allting känner jag. har hållt på med en del bud idag också.

Köpte present till imorgon när vi ska iväg, en stor jordgubbsampel :) har STORA funderingar på att köpa sånna själv. och kanske ha ute vid spaljén vi ska bygga

jag har fått nå problem med halsen. antagligen är jag allergisk, men mot vad? :/ de kliar i ögonen, fick utslag igår och de tok kliar i hela halsen. jätte jobbigt att andas och så.. någon som vet vad det kan vara?

Snart kommer ellentin hit sen kommer de annat folk hit , grilla och party ikväll :D

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0