lögner, verk, underbart

känns helt underbart att vara tillbaka på praktiken. kändes som att dagen gick snabbt men hade mycket att göra. therese är där nu också :D vi var tyå jeans skjorte brudarna idag, haha. kommer börja 1 timme tidigare imorgon med tanke på en stor begravning. orkar inte skriva så himla mycket. åkte och jobba till halv 8 direkt efter praktiken och vid halv 8 hade vi 1 timme möta. kom hem runt 9 -.- suck!

just nu ligger jag i sängen med huvudvärk som strålar ut verkligen. har ont i hela jäkla kroppen, uffa!


du har ljugit mycket för mig och sanningen får jag reda på nu i efterhand. du är ingenting i mina ögon längre.


åååh galet vad jag längtar till Torsdag den 13e maj. för då åker jag till Gotland och hälsar på bästaste Johan, underbart att få komma bort. kommer inte komma hem förns på måndagen hihihi


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0