måndag med stek i solen

denna dag har varit helt underbart sönt hittills. vaknade vid 10 tiden, tyvärr så var/är jag så täppt i näsan att jag tror jag ska kvävas, usch! gick upp och gjorde lite mumsigt frukost sen satte jag mig ute i solen. och här sitter jag ännu, ute i solen och vilar upp mig och steker. har ftt jätte mycket färg idag, helt galet faktist! känns som att man ligger på stra´nden på Gran Canaria eller något. Har ätit lite lunch och glass här ute på altanen också.

Ikväll ska jag jobba. eller fick veta de nyss. hoppar in lite, och ja de är ju bra. tjäna lite extra pengar.

Imorgon: ledig från skolan. kommer antagligen sola då med. Jobba på kvällen.
Onsdag: Skola tror jag? Sen på kvällen blir det Gullvivan på avslutnings grej
Torsdag: Skola och göra arrangemang inför student
Fredag: Ledig
Lördag: FEST!
Söndag: Ledig

veckan är otorligt skön eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Becca

Är inte lediga imorn...de är samtal med en Peter om inviduella valen som man ska gå på 09:45

2010-05-31 @ 17:52:43
URL: http://becca91.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0