only one

är så less. hela kroppen lever sitt eget liv, känslorna lever sitt eget liv. jag vet varken ut eller in längre.. de här är exakt lika jobbigt för mig som det är för dig. Ibland känns det som att jag aldrig har funnit för dig, att du aldrig har älskat mig ens lixom.. och en hel del gånger nu känns det som att du aldrig har funnit i mitt liv, att jag aldrig har haft starka känslor. Men alldeles för många gånger gråter jag och saknar dig. går inte en dag utan att det kommer tårar och smärta i bröstet. de gör verkligen ont. Jag vet inte hur allt det här hände, varför det blev såhär..

If I could find you now things would get better
We could leave this town and run forever
Let your waves crash down on me and take me away

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0