Rofl

nu är de lång helg och de ska bli väldigt skönt. Åker till Gotland imorgon hem till Johan :) har aldrig varit på Gotland faktist så de ska bli spännande. men ser inte fram emot den 3 timmar långa båtresan, åksjuk? -.- får hoppas att man inte blir det. hade praktik idag i det underbara vädret. dagen har faktist varit bra, den har gått både fort och inte ett dugg fort alls. På lunchen gick jag och theres och köpte glass och satte oss i parken framför butiken. helt underbart skönt var de, jätte varmt :)

sitter hemma i köket nu och väntar på att mamma och lillebror ska koma hem så vi kan äta lite. sen ska jag faktist börja packa :) eller iallafall ta fram alla saker jag ska ha med mig. KOmmer bli för mycket om jag känner mig själv rätt -.-



blir så trött och less på en del personer. jag rofl:ar verkligen!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0