söndag natt

har inte skrivit i bloggen nu på ett tag. har inte suttit så mycket med datorn utan haft annat för mig. men kan dra lite kortfattat om vad som har hänt i helgen.

Fredag: Grillfest hemma hos mig med massor av trevliga människor. kvällen var kanon och vädret var bra. hoppas att alla hade kul. Kommer absolut göras om. bilder kommer när jag orkar ladda upp och får lite från jossan. haha men de var en heeel galen kväll som avslutades med underbart mys som jag hoppas få uppleva igen. Ellentin sov kvar här och vi la oss kanske vid 3-4 tiden.

Lördag. Gick upp ganska tidigt för jag skulle börja jobba vid 10. Var helt slut och sliten och något inte så kul är att jag har tappat rösten. mums! haha låter som att jag är i målbrottet.. Jobbet gick iallafall jätte bra och direkt efter de tog jag bussen hem till favvo moster och mårten för att fira honom. lite av släckten var där och så. efter vi vart där åkte vi till skopunkten och jag fick med mig 2 par skor hem . resten av kvällen och natten spenderade med Shabo. mycket trevlgt :)

Söndag: åkte hemmifrån vid halv 9 för att åka in till stan och klippa mig. jag mamma och freddan rättare sagt. toppade bara håret och fixade till luggen. efter de åkte vi hem direkt. när vi kom hem bänkade vi oss framför dator eftersom de var sm i motocross idag i tibro. bra kört kusin vitamin! men jag somnade efter ett tag i lillebrors säng. minns inte ens att jag däckade :S senare väckte han mig och då gick jag in i min sänd istället och somnade bums. vaknade senare på kvällen vid 7 tiden och då skulle vi käka. Sen nu har jag suttit och skrivit klart massa skoluppgifter. grattis till mig

Bilder ska komma upp. kommer antagligen ta med mig kameran och sladden imorgon till skolan och fixa med de :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0