Söndag

dagen har varit helt okej och rullat på.. jobbade idag och de flöt på kanon bra faktist. stannade till på stan efter och köpte hem ett linne och en mobil laddare till lillebror. efter sen när jag kom hem blev hela familjen bänkade framför datorn. Mackan körde SM i Uddevalla idag. synd att de gick lite halv bra, men de vad bra kört! bra kört av Rasmus också :)

efter de gick jag faktist ut och sprang idag igen. idag blev de ca 4km. ska ju som sagt springa varje dag och nu ska de gå också. spelar ingen roll var jag är, jag ska springa. senare nu på kvällen åkte vi in till bälinge och kollade på lillebrors fotbolls match. Bälinge Vattholma, 2 - 2 . Lillebro satte en straff :)

resten av kvällen kommer att bestå av.... ingenting. ska bara ta de lugnt faktist.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0