things would get better

sitter i skolan just nu och har samhällskunskap, inte direkt kul. tycker de är rätt krånglgit och förstår inte frågorna i boken -.- har stekt ute i solen på massa filtar med gabriella, behövde verkligen de, behöver verkligen henne. Mamma är påväg hit och ska hämta alla grejer jag hade till bordsdukningen. ska kolla om jag kan låna pengar av henne också. till vad får ni veta senare om det blir av. ska la ner på stan sen kanske med gabbi när vi slutat och kolla runt lite. Sen när jag kommer hem ska jag ut och springa igen, FAN SÅ SKÖNT! Hela min värld har redan rasat så varför skulle inte vikten kunna fortsätta med de också? är på god väg iallafall, om de nu är så bra egentligen det som har hänt..




Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0