Torsdag

Åter en dag med sol och praktik. Hade klänning på mig idag vilket var väldigt skönt faktist. Känns som att hela dagen har gått jätte segt. har hunnit med så himla mycket men känns ite som att klockan har rört sig ett dugg.. men har iallafall gjort en hel del, buketter m.m. gjorde även "mitt företags historia" som var intressant. fick även med mig ett skit snyggt pch gammalt fönster hem som jag ska göra om. vad jag ska göra är en hemlis, de får ni se senare ;)

just nu kollar jag på Sveriges fulaste hem, dom gör en discokällare typ. och jag blev helt kär i deras taklampor! kag vill göra om i mitt rum (igen) fast i sovrummet. vill ha ny säng. nya tapeter och massa skoj! kanske sa kika runt lite? (a) nej usch måste fasiken spara pengar!

morgondagen: Praktik, grillparty

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0