utvilande söndag

kom alldeles precis hem från mormor. VI har varit där och fikat lite eftersom det är morsdag. innan var vi först förbi Gullvivan och köpte lite blommor och hade med till farmors minneslund. Det var verkligen fint där idag, helt fullt med massor av olika blommor. jag saknar henne verkligen.. Känns konstigt att hon inte finns kvar.. Ibland kan jag fortfarande säga "farmor&farfar" för de är ju så man har sagt sen när man var liten. men kom på mig själv direkt efter :/

Satt ute i solen och solade imorse när jag vaknade i lite mer än 1 timme, det var verkligen skönt. solen stekte på helt underbart på kroppen. så låg och flasha lite med bikini i våran underbara solsäng, love!

Nu ska vi äta snart sen ska vi in till b'linge och hejja på lillebror och hela bälinge laget när dom möter SK Iron. Hejja lillebror! kanske drar till studion också senarer, är sugen på ny tattoo.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0