andra dagen på höstlovet

och så var andra dagen över av höstlovet. min dag har bestått av jobb, jobb och åter igen jobb. kom hem för nån timme sen, har ätit lite och nu sitter jag i ett varmt bad och ska fixa med mig själv. är helt slut i hela kroppen och orkar knappt röra mig . imorgon får jag också äntligen lite lov, jag får sova ut för en gångs skull. får se vad jag hittar på under dagen men på kvällen hoppas jag på att få träffa min underbara Andreas :)

hur som hellst så gick de bra att jobba idag. de flöt på och gick helt enkelt bra. jobbar nästa gång nu på lördag tror jag.

är bjuden på halloween fest på fredag, ska jag gå eller ej? har inte en aning om vad man ska klä ut sig till iallafall ;S  förslag?

Kommentarer
Postat av: Gabbi

sexig sköterska?;) Vampyr?

2010-11-02 @ 21:50:11
URL: http://gabriellabjork.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0