some say love

efter skolan idag drog jag ned på stan med ida. hon hade lite ärenden hon skulle göra och jag var snäll och följde med som sällskap (: men galet länge vi fick vänta inne på banken! hade alla fika rast eller?! aja efter många suckar blev vi klara där inne. fick med mig ett pat skinnhandskar och ett par byxor hem. Sen köpte jag även andreas present idag och fixa med det.

Nu på kvällen har Andreas varit här, och jag måste ju bara påpeka att jag har verkligen värdlens bästa pojkvän. jag vet egentligen inte hur jag ska kunna uttrycka alla mina känslor i ord. jag älskar honom så otroligt mycket. den dagen han kom in i mitt liv förändrades allt. allting fick en vändning och det är jag så himla glad över. idag är jag verkligen lycklig, ingen har fått mig att må så bra som just han. jag vill aldrig förlora detta. Jag älskar min Andreas<3


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0