söndags mys

godmorgon allihopa.
som dom flesta kanske vet har jag min praktik i stockholm, östermalm. det gör även att jag går upp tidigt på morgonen och kommer hem lite någerlunda på kvällen. men eftersom jag är rätt slut efter allt tågåkandet så orkar jag aldrig blogga nästan. de kan bli något kort lite då och då. Och sen på helgerna spenderar jag all min tid med andreas, och har ingen lust att blogga då.

hur som hellst går det super bra på praktiken. jag är på nihlstens blommor. tjejerna är underbara och jätte gulliga. jag trivs verkligen. får göra massa roliga grejer. är verkligen glad att jag fick komma till denna butik

i fredags efter praktiken kom andreas och mötte mig på uppsala stationen. vi gick och kikade lite på stan och sen tog vi bussen hem till mig. båda vi var helt slut. vi åt mammas hemmagjorda pizza och bara hade mysigt hela kvällen med varandra.
i lördags gick vi upp ganska tidigt faktist och åt frukost. vi åkte med mamma och pappa ned till pappas jobb och jag hjälpte mamma att städa av lite. efter de åkte vi vidare till tomtarna i alsike :) även kallade storasyster och fredrik. där hjälpte vi dom att lasta av all ved vi hade med oss och rev ned massa på tomten, sen bjöds de på kaffe och tårta, mumsigt! dom gillar nog verkligen andreas allihopa och det känns så himla bra. för jag älskar honom, och det är honom jag vill dela mitt liv med.
efter vi kommit hem mös vi lite och pratade en del. senare på kvällen åkte han hem för att han skulle på någon klassåterträff. jag färgade håret, fixade manikyr på naglarna och kollade på tv med mamma och pappa. sen började jag göra mig klar för att ta bussen till storvreta. tänkte vara med falle och jenny eftersom falle fyllde år :) skulle även sova hos andreas. när jag nästan är klar messar min favorit kille. och efter att jag ringt honom skyndar jag mig till storvreta (fick skjuts av underbara mamma) andreas var hemma istället eftersom han saknade mig och ville fira falle, VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN! <3

kvällen tillbringades hemma hos falle med bara mys och massa snack, trevligt var det :)

Nu på morgonen har jag legat och pussat lite på andreas, och efter frukosten nu för en liten stund sen åkte han iväg för att hämta grabbarna. Han har match idag. jag sitter kvar hemma hos honom med hans föräldrar och väntar på att jenny och falles pappa ska hämta oss . Ikväll  ska jag följa med på A-lags match också, skojsigt!

tänkte springa och hämta sladden och ladda in massa bilder!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0