tillbaka i stockholm igen

idag var jag på praktiken igen. skönt att vara tillbaka där, har snaknat att vara där faktist. men de jag inte har saknat är pendlandet. och idag var det verkligen segt! imorse var tåget lite sent och även SL pendeln. var vädligt mycket folk också men de är som vanligt.

på praktiken idag har de varit ganska lugnt. har gjort lite hyacint bollar och sorgbinderier. verkligen kul att träffa anna och anna igen. och imorgon får jag träffa catarina igen hoppas jag på :) synd bara att de är så kallt inne i butiken, men man vänjer sig. går omkring med tjocka tröjor och leggings under jeansen. vinterskorna är också på!

köpte även hem 4 till glas idag (lika som jag köpte innan)

hemvägen blev rena kaoset! tog bussen ned till karlbergsstation, höll på att halka på perrongen och i trappen. när sl pendeln kom var den proppad. jag stod hela vägen till upplands väsby. när jag kommer dit trodde jag att jag skulle smälla av. Upptåget som skulle gå 16.20 var inställt och nästa gick inte förns 17.45. så fick stå och vänta i Upplands väsby, verkligen inte roligt! HATAR ALLA FÖRSENINGAR!! dom borde la lära sig någon gång. Vintern kommer varje år så snö är ingen nyhet!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0