basic



ledsen att jag ser ganska trött och död ut på bilden. men iallafall kör jag de enkla idag, vilket jag tycker är snyggt. ett par jeans från crocker och ett vanligt vitt basic linne från hm. tillsammans med detta kommer jag ha min mörka jeans jacka och min svarta tub schal. antagligen blir de mina vita converse också. Enkelt - men snyggt!



frisyren jag har är inspererad av Lindas blogg (tjejen som bloggar på vecko revyn) jag slängde ihop en slarvig inbakad fläta och satte upp med lite håtklämmor. sen satte jag ihop resten av håret i en toffs och gjorde små flätor i de som blev kvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför krångla till det liksom? :D Det är snyggt som attan

2010-10-01 @ 18:23:38

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0