det är inte rättvist!

jag skulle kunna säga godmorgon, men jag tänker inte ljuga för er så jag låter bli. har sovit max 4 timmar i natt, vakna av att jag drömde en hemsk mardröm, så jäkla oretvist! jag behöver verkligen sömnen kände jag.. är inte direkt pigg eller mår bra, men kom igen!? 4 timmar!? gaaah....  aja iallafall så har jag försovit mig idag med mina ynka 4 timmar! som tur är kan jag åka med Olle till skolan, de tackar jag för! Väntar på mess från Meral också, måste kolla när hon är i stan, om vi ska hämta upp henne.

men men jag har iallafall panik. är less och trött. så jag vet inte vad jag ska ha på mig!? skit väder ingenting passar mig. skit dag jag vill bara vara hemma. skit allt just nu... ska springa in i köket och trycka i mig mat så jag får något i magen.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0