efter en lång dag

nu är jag hemma efter en lång dag. senast ni hörde va mig hade jag samhällskunskap. jag satt i skolan till runt kvart över 1 sen kom syster och hämtade mig. tog fel dag på tandläkaren (duktigt av mig) skulle dit på torsdag och inte idag. men har för mig att jag ska göra något annat på torsdag? :S aja får försöka komma på vad det var... men iallafall så åkte vi ut till thuns och kikade runt lite. jag fick med mig lite grejer hem och syster också. sen tog vi även en fika där ute, kaffe och beskvi/muffins :) efter de åkte vi vidre mot stan med tog en liten sitesing. åkte även till team sportia och kikade lite, sen blev jag nedskjutsad till jobbet. pappa kom och hämtade mig efter jobbet så fick skjuts hem så jag slapp bussen, de tackar jag ödmjukast för!

nu sitter jag i köket och degar och har laddat in bilder på datorn med vad mina senaste köp är + outfit så de kommer la i nästa inlägg. sitter och funderar på vad jag ska göra för god mat också..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0