lördag

hehe fick nyss en lång kommentar och jag orkade inte ens läsa de. jag vet vad som är rätt och hänt. så tänker inte ens lägga ner mer energi på de. löjligt!

har varit hemma hela dagen och mått lite dåligt. blev en hel del igår ute på krogen. någon random kille bjöd på skumpa? inte en aning om vem det var. haha. men men kul hade vi alla iallafall! mamma och pappa är på jerry williams i stockholm, hoppas dom har jätte kul :) lillebror rymde till bälinge tidigare så har varit hemma själv typ hela kvällen. har bara tagit de lugnt och kollat på tv. innan mamma och pappa åkte så åkte mamma och köpte en pizza till mig sen hade hon bakat kladdkaka, underbara mamma <3  olle kom och hälsa på nu så vi åker la ut en stund. tänkte lägga mig ganska tidigt ikväll.

imorgon: ska hålla på med skolarbete hela dagen imorgon hade jag tänkt faktist. och städa lite i rummet också. får se om mamma har några planer för imorgon.

men nu ska vi käka lite. skriver senare!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0