makeover

som ni kanske har läst i tidigare inlägg i veckan har jag pratat massa om att jag har "ett lager kvar" m.m  nu är de så att jag har faktist målat om mitt sovrum. känns så himla nytt och snyggt ni (: de var ju inget fel på de innan heller. men nu har jag gått från mörkbrun till cremé färgat. vad tycker ni om resultatet? :)



ser nu att min kamera var skitig när jag fotate. så de är inga fläckar alls i verkligheten. men vad tycker ni? en bättring? :) ska försöka ragga upp en bild på hur de såg ut innan, hehe. och ursäkta att de är stökigt!


har tagit hem denna underbara stol också som var på pappas jobb. vi har ju massa möbler står där från huset i skåne, och denna stol snodde jag! finns en likadan jag ska ta hem också. men ska byta tyget på sitsen för de är lite fläckar på. men de är ett enkelt project!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0