om du var himlen skulle jag ha vingar

äntligen så har jag kommit hem efter en lång dag. maria var sjuk idag så jag hade sigrid. dagen började med att jag och amanda fortsätta planera lite om de vi ska göra ute i stora rummet. sen började vi flytta iordning fönstren och tog in en dörr och lite så. vi gjorde även stommen till granen som vi ska bygga. ja ni läste rätt! jag ska bygga en egen julgran. vi florister är allt fenurliga. efter lunch hade amanda andra lektioner så då var jag ensam. Men hade ju Meral och sigrid som sällskap. vi 3 for ner till Grollen och shoppade loss lite. när vi kom tillbaka till skolan blev de varm choklas, massa prat och jobb samtidigt. jag förberedde grejer och började bygga på granen. ska bli klar med den imorgon hade jag tänkt.

jag var kvar i skolan ända till kvart i 4 då jag tog bussen ned på stan och gick och jobbade. jobbade med sofia idag och de gick kanon bra. fast galet vad trött man är nu efter. de är en del att göra ändå. men känns skönt att vara klar för dagen.

just nu: sitter jag i ett varmt skum bad, fipplar med datorn samtidigt som Carola spelas högt ut från högtalarna och jag försöker få bort all skit på händerna, underbart! haha

super snygg i jobb kläder + en sliten tjej


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0