onsdag

hej allihopa. vaknade imorse och kände att de kunde bli en ganska bra dag. bussresan till stationen var skön, slumrade till lite så vaknade lagom till vi var framme. när jag kommer till skolan visar de sig att jag var själv idag. fast emma kom senare så fick sällskap. hade jätte kul med henne idag, haha fast jag var lite udda idag. eller jag var mig själv. hoppade omkring och var glad. hade sigrid idag, underbara människa! tycker om henne så otroligt mycket, hur go tjej som hellst! iallafall så har jag fortsatt med julpyntet i stora rummet. ag och emma byggde en till gran och jag trådade allal kulor, prismor och istappar. så ska hänga upp allting imorgon, toppen! :)

nu sitter jag i soffan och funderar på att göra mat. och väntar även på världens underbaraste pojkvän som ska komma och gosa! iiiih vad jag är galen i honom! ska försöka smygfota honom idag med ;)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0