Road trip

nu är jag hemma efter dagens roliga road trip. började med att jag gick in till bälinge och tog bussen till stan. träffade Mirall på bussen (: inne i stan gick jag och solade och de var ju lika skönt som alltid. Efter de kom Falle och Jenny och hämtade upp mig, sen for vi vidare och hämtade upp Eken. Efter de bar de av mot thuns! men ... de blev ju en stor miss av falle. hahha jag vet inte vad han tänkte med men i rondellen så svängde han av mot e4an xD hahahha. så vi fick åka till knivsta och vända (: sen kom vi iallafall rätt. vi hade skit kul i bilen, massa skratt och tårar. på Thuns var de ganska mycket folk faktist . hitta lite saker. hittade mer än vad jag köpte iallafall, men fick med mig lite smått och gott hem. kan slänga in bild senare. Ska åka tillbaka dit nästa vecka och köpa vinter jacka :D

i bilen påvägen hem var de ungefär lika roligt som dit. Vi åkte till storvreta och åt på kreta och då träffar jag Mirall igen ! :) två gånger på en dag, kan inte bli bättre. eken bjöd mig på en kebab tallrik . sen efter de skjutsade gänget hem mig. Tack för en rolig dag!!


Just nu: Sitter jag i ett varmt bad och dunkar musik och taggar inför kvällen. har inte en aning om vad jag ska ha på mig så de blir ett mysterium de med :P och bara för att jag är så sjukt snygg och gillar att skämma ut mig så bjuder jag på en bild på mig just nu!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0