ryck en söndag kväll

jag är ju lite egen av mig ibland som ni som känner mig kanske vet. och ikväll fick jag ett sånt där knasigt ryck jag kan få ibland. mamma ska köpa hem färg till mig imorgon, så imorgon ska jag måla om rummet :) säger inte vilken färg de kommer att bli utan de får bli en överraskning. men iallafall så har jag rivit ned allting från väggarna och bärt bort allt ur rummet så de står för tillfället i mitt andra rum. har sängen kvar här så ska sova här i natt iallafall, sen får jag se. har dragit på spackel för hålen också. som sagt... ett vanligt, roligt ryck från min sida (:

nu ligger jag i sängen och ska kollar på The ringer. de är en jätte rolig film jag rekomenderar! skriver om den imorgon (: men detta får bli de sista inlägget för ikväll. Godnatt till er alla (:

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0