slit och släp

sådär då var första lagret på. bara att gå påt igen imorgon! Får sova i soffan i natt, vilket inte gör mig så himla mycket eftersom den är dunder mysig :D nu sitter jag i ett varmt bad och försöker lösa upp och skrubba bort all färg. lillebror så snäll som han är kom in och hjälpte mig att fylla på med färg, och torkade av på mig. underbart (: haha. jag får nästan panik när jag är i mitt sovrum. har aldrig stökigt på mitt rum. får nästan panik om jag har slängt massa kläder på golvet. och nu är det ett bombnedsag med tanke på att allt från sovrummet hamnade där. galet!

och för er som inte ser den nya svarta designen är de knappen F5 som gäller när ni är här inne. (:




Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0