söndags äventyr!

godmorgon allihopa. blev ju hemskjutsad av eken, falle och jenny igår efter gränby centrum. duschade och åt lite här hemma. hade tänkt att jag skulle vara hemma, men de blev att jag åkte iväg till storvreta igen :) åkte hem till A och hade jätte mysigt. vi åkte in till stan också och hämtade han föräldrar. men de största delarna av kvällarna så tog vi de bara lugnt och kollade på film. De var Juno på tvn, den var ju bra? men lite speciell. vid halv 1 tiden skjutsade han hem mig.

nu sitter jag uppe vid frukost bordet och har precis tryckt i mig en macka. snart ska jag, mamma och pappa åka till stadsskogen och orientera ;D haha. får la se hur de går. pappa har suttit och skrytit om att han var en av dom snabbaste och bästa på orientering i hemvärnet, så upp till bevis ;) efter de tror jag vi ska till bauhaus.

hör av mig när jag kommer hem :)


pigg tjej nu på morgonen, eller?


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0