stora förändringar till nästa år

sitter och funderar på hur nästa år kommer att vara. och jag kom på att de kommer bli ganska mycket förändringar. bland annat mycket här hemma. vi ska börja och göra klart renoveringen. och de som står på tur nu är ju vardagsrummet. efter de tror jag det är hallen sen kök+badrum. jag ska försöka fixa till mitt rum med. men de blir ju klart ganska snart får jag hoppas. men sen är de en del ute också. fick veta igår att mamma har köpt värsta fina murgrillen som ska upp. och de är i samband med våran pool vi ska bygga från köksaltanen. jag tänker satsa på att fixa iordning ute också faktist. har lite jag skulle vilja göra om och mysa till. så får hoppas att de blir av. ska fixa och bygga om slänten med mamma också hoppas jag.

sen rent allmänt då. förhoppningsvis har jag körkort iår men om inte annat blir de nästa år. Sen tar ju jag faktist studenten. de kommer kännas så himla konstigt tror jag.. att inte gå till skolan mer, inte träffa tjejerna och andra vänner varje dag, speciellt maria och sigrid. kommer man träffa dom mer lixom? jo de hoppas jag verkligen. men sen vet man ju aldrig hur de kommer bli med jobb fronten. vart hamnar man ? kommer jag jobba som florist? mycket som kommer hända nästa år.

av de som är kvar detta år kommer det hända en hel del också. för er som inte viste de har jag fått praktikplats nu. och jag kommer inte vara i Uppsala längre. Utan nu ska jag vara i Stockholm, på östermalm. de kommer bli så himla kul och spännande. få se hur annorlunda dom jobbar där från uppsala. jag längtar men är samtidigt nervös. men de ska nog gå bra


ja som ni märker är de en del på g. och mer är de la egentligen. men detta får ni nöja er med just nu (:


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0