stress och tårar

jag vet inte vad jag har haft för dag egentligen? men den funka iallafall.Var med Merall i skolan och egentligen har vi la inte gjort så mycket alls. bara suttit och snackat och suttit lite vid min dator. jag har gjort en ny låg sorgdekoration men glömde ta kort på den. så gör de på måndag om den lever då :P haha. men men iallafall så hade jag turen att amma var kvar i stan vid 2 när jag slutade så kunde åka med henne hem. och hon hade köpt en as rolig grej idag. sen hämtade vi mina gardiner som kommer upp imorgon :D

sov ett tag när jag kommer hem och nu har jag precis ätit och håller på att färga håret. De blir utgång ikväll med. men problem ! VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg upp lite bildförslag så kan vi rösta :D

2010-10-08 @ 20:51:39

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0