after dark

har kollat på tv hela kvällen med mamma och nu på slutet var lillebror och pappa med också. idag gick de faktist mycket bra på tv4, men usch vad jag hatar alla dessa reklamer.. iallafall så har vi kollat på:
- halv 8 hos mig
- idol
- after dark

jag ska helt klart gå och se after dark live nästa gång. gaalet underbara dom är! och alla underbara kläder, färger, musik och så mycket skratt. de var verkligen uppiggande nu ikväll och de behövde jag. nu ligger jag i sängen iallafall och är hur slut i kroppen som hellst. har bäddat ned mig och myser här, lovely pretty! känner inte för att åka till skolan imorgon. har blivit så himla förkyld och har fortfarande ont i bröstet och nu migrän också efter denna dag. jag skulle vilja ligga i sängen hela helgen och bara sova och mysa. någon som ställer upp?

Även fast jag mår rätt dåligt så är jag så sugen på utgång nu i helgen. har inte varit ute på ett bra tag nu. och imorgon kommer pengar också, yes! om jag ska ut på lördag kanske jag har tur att träffa Simon :D skulle vara kul, men pirrigt!

KOMMER INTE IN PÅ FACEBOOK!?!?


Nu ska jag nog iallafall släcka ned och sova, sen får vi la se om jag vaknar imorgon eller inte
Godnatt

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0