all over the world

dagen har verkligen varit heelt sjukt. men har haft roligt hela dagen. började med att jag kom tidigare till skolan eftersom jag åkte med pappa. När jag kom till skolan satt jag och fika med Maria, Peivi och Lena. När tjejerna sen kom satt vi och pratade ett tag om allt möjligt, mest bilar? haha. resten av dagen har vi bara förberett inför morgon dagen. Idag hann jag göra:

- klä en del av brudbågen
- hjälpa andra
- rede till brudbuketten
- tärnbuketten
- bordsdekoration
- näbb korg


så som ni ser har jag hunnit med ganska mycket idag. fast hade velat gjort mera men har inte allt till brudbuketten (PANIIIK!!!!) hoppas verkligen att grollen får in mina amaranthus imorgon, annars blir jag galen och måste komma på en lösning.. men iallafall, de som ska göras imorgon är:

- göra två corsage
- fästa på käppen
- göra brudbuketten
- klä bågen
- göra dekoration
- göra ett diadem
- fixa alla modeller
- fixa nere på fyrislund


gaaah de är så sjukt mycket kvar!! (ännu mer panik) men måste försöka lugna mig. de kommer gå bra (:  nu iallafall resten av dagen ska jag baka muffins. ungefär 60 stycken :) hahaha . kommer bli kallabalik i köket :P får börja med de direkt efter jag ätit.

Kommentarer
Postat av: evelina

Hej! Du, hur har du fått din header att se sådär "sliten" ut eller vad man ska säga? Haha. Våra ser typ nästan lika danaut ser jag ju :P Scary haha.

2010-09-23 @ 09:37:30
URL: http://moaevelinas.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0