du kan va boring

har precis tränat magen och de känns ganska bra. blev ingen löpning idag så ska verkligen försöka komma ut imorgon. men de blir ju så mörkt tidigt nu för tiden.. kanske dax att skaffa pannlampa till min reflexväst? haha skulle ju se snyggt ut, men vem bryr sig. de är skönt att springa.

du kan inte få mig så lätt, inte denna gång, aldrig mer.


Imorgon: morgondagen kommer bestå av skola men jag har inte en aning om vad jag ska göra där eftersom varken maria eller sigrid är där. men det märks la. kommer ha med mig min älskade dator så de blir ju nice iallafall (: sen ska jag ned på stan och dryga tills jag börjar jobba. efter jobbet ska jag med pappa och välja ut nya glasögon till honom. sen övningsköra och träna. låter som en välplanerad dag om jag får säga det själv.



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0