hej hej hemskt mycket hej

jaha då börjar dagen närma sig sitt slut och jag kom hem nyss. slutade i skolan vid 1 tiden. allt vi gjorde idag var att varu behandlade våra blommor som vi fick idag inför torsdag. Typ alla i klassen är någon slags sjuk, kul? alla springer och snorar och har sig och är trötta. jag har haft skiit ont i bröstet idag, usch! men iallafall så åkte jag iväg och fixade en grej vid 1 tiden sen jobbade jag vid 5 ungefär (: pappa hämtade mig efter jobbet och vi stressade som fan för att vi skulle hinna till Jula innan dom stängde! När vi kommer dit ser vi att de stängde 8 och inte 7.. haha. jaja så kan de vara

imorgon kommer de bli en låååång dag i skolan. vi har mycket att göra så imorgon blir det kaffe, kaffe och åter igen kaffe! har inget annat planerat för känns som att jag kommer vara sjukt slut efter den dagen. ska bara muffins när jag kommer hem som ska med och bjudas påvid bröllopsvisningen som sker på Torsdag.

har fått veta att de är en liten filur som kika in i min blogg (:<3


Nu ska jag nog ta min medicin, äta och ta ett mysigt bad med tända ljus!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0